Monday, February 06, 2006

Bucuresti-Berlin

Undeva intre Unirii si Cocor pe un bloc ( poate chiar pe Cocor, nu-mi mai aduc bine aminte ) se afla o firma alcatuita din litera lungi si subtiri: Bucuresti-Berlin. O ochisem de vreun an si in tot timpul asta am vrut sa-i fac o poza dar mereu am aminat sau mi-a fost lene. Recent, gindindu-ma ca vreau sa fac un blog despre Bucuresti si Berlin, am trimis o prietena inarmata cu un aparat sa-mi faca o poza cu firma respectiva. Si surpriza: nu mai exista! Locul i-a fost luat pare-mi-se de o reclama din aceea trista si galbena cu Raiffaissen Bank. Si uite asa blogul meu a fost lipsit de o graitoare fotografie...

1 Comments:

Blogger arancia said...

bai frate da chiar ma oftic ca n-am apucat sa fotografiez reclama cu pricina, asta inseamna sa fii lenes din ala grav care timp de un an vrea sa faca o poza si nu e in stare...nu mai zic nimik..

1:02 PM  

Post a Comment

<< Home