Monday, February 06, 2006

Berlin

Berlin e orasul meu preferat din Europa.

Atmosfera din Berlin are o anumita relaxare mentala extraordinar de benefica. De cite ori ma intorc din Berlin simt ca am fost la un fel de terapie urbana. Desi Berlin nu e nici pe departe un oras frumos, poetic sau atragator din punct de vedere arhitectural. Secretul sta de fapt in atitudinea si deschiderea nefortata a oamenilor.

Berlin est orasul retelelor sociale prietenoase. Scena alternativ - activista din Berlin e plina de proiecte variate iar oamenii sint usor abordabili, prietenosi, si prea putin increzuti. Daca stai mai mult timp pe acolo, te si adopta :)

Strada mea preferata din Berlin este Brunnenstrasse ( Aleea Fintinilor ). Pe Brunnenstrasse stau 2 prieteni buni: Felix si Sonia. Felix locuieste intr-un WG ( comunitate de oameni ce impart o cladire si o curte ) cu parintii sai. Sonia locuieste cu prietenul ei mexican intr-un squat, fosta casa evreiasca, citeva numere mai sus de Felix. In curind vor trebui sa evacueze casa deoarece a fost vinduta unui "private investor". Banuiesc ca vor incerca sa reziste, vor cauta modalitati sa ramina, dar in cele din urma vor trebui sa plece.

Pe Felix l-am intilnit in Bucuresti, pe Sonia am cunoscut-o in Berlin. Felix este berlinez get beget, Sonia este germano-spaniola si a venit in Berlin ca sa studieze biologia.

Ceilalti buni prieteni ai mei locuiesc unul la Warschaeuer Strasse, o zona interesanta unde intotdeauna fac multe poze, celalalt, adica cealalta, la Schoenholtz, undeva in nordul orasului, mult mai departe de centru. Roland si Melanie. Am locuit in toate zonele acestea si fiecare dintre ele are ceva fascinant. O sa povestesc despre fiecare in parte.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home